ایجاد ایمیل یک طرفه No-Reply پرینت

  • 3

ممکن است شما در سایت خود نیاز داشته باشید که اکانت ایمیلی برای ارسال به کاربران خود در نظر بگیرید و کاربر امکان پاسخگویی به آن را نداشته باشد در این صورت طبق آموزش ساخت ایمیل یک ایمیل عادی می سازیم ( با هر اسمی ) . ما در اینجا ایمیل no-reply را  در نظر گرفته ایم.

پس از ساخت ایمیل در صورتی که دسترسی به کنترل پنل هاست خود ندارید با ارسال یک تیکت به بخش هاست و دامنه با موضوع " ایجاد ایمیل بدون دریافت" را ارسال می کنید :

---------------------------------

با سلام و احترام ،

احتراما اینجانب خانم/ آقای................................ از آن شرکت محترم درخواست می گردد در خصوص  ساخت اکانت ایمیل به نشانی  ................................ و ارسال مشخصات آن همکاری لازم صورت پذیرد همچنین اکانت ساخته شده دریافتی آن مسدود گردد و پیام "" برای کاربر در صورت ارسال نمایش داده و ایمیل های دریافتی آن حذف گردد .

 

با تشکر

---------------------------------

در قسمت اول مسئول مربوطه درج گردد و ایمیلی که میخواهید ساخته شود را در قسمت دوم درج کنید در صورتی که میخواهید پیامی برای کسی که نامه ای به ایمیل مربوطه ارسال کرده ارسال گردد.

به طور مثال :

 

پس از ثبت درخواست شما در اولین فرصت همکاران ما در فراسان به درخواست شما رسیدگی می کنند .

 

در صورتی که مشخصات کنترل پنل هاست خود را دارید به کنترل پنل هاست خود وارد شوید و طبق آموزش ساخت ایمیل یک ایمیل بسازید و سپس در باکس ایمیل بر روی Forwarders کلیک کنید :

سپس در صفحه باز شده بر روی Add Forwarder کلیک کنید :

 

( در صورتی که چند دامنه بر روی هاست خود دارید از بخش Managing دامنه مورد نظر را انتخاب کنید ) 
در صفحه باز شده در قسمت Address to Forward ایمیلی که ساخته اید را وارد کنید . در قسمت دامنه نیز دامنه سایت خود را انتخاب کنید و در قسمت Destination :
اگر میخواهید در صورت ارسال نامه ای به این ایمیل ، نامه به ایمیل دیگری فوروارد گردد گزینه Forward to Email Address را انتخاب کنید ، اگر میخواهید هر نامه ای که به ایمیل یکطرفه ارسال شد علاوه بر حذف متنی را نیز به کاربر مبنی بر یکطرفته بودن ایمیل ارسال کند گزینه  Discard and send an error to the sender (at SMTP time).Failure Message (seen by sender) را انتخاب کنید و در کادر روبرو متن را درج کنید  و در انتها Add Forwarder را انتخاب کنید .
به طور مثال : ما ایمیل no-reply@farasunict.com را در سایت خود برای ارسال ایمیل به کاربران استفاده می کنیم و لازم است جوابی از سمت کاربر به این ایمیل داده نشود و هر جوابی ارسال میشود حذف و پیغامی برای کاربر ارسال شود :
 

حال هر ایمیلی که به no-reply ارسال شود برگشت خورده و متنی که ما انتخاب کرده ایم در ایمیل برگشتی به کاربر نمایش داده میشود . 


*  در صورتی که در رابطه با آموزش بالا سوالی دارید می توانید آن را به بخش هاست و دامنه فراسان تیکت نمایید . 

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت