نحوه انتقال دامنه های .IR پرینت

  • transfer, .ir, .co.ir, .net.ir, .org.ir
  • 1

جهت انتقال دامنه های ملی ( .ir ) مراحل ذیل را دنبال می کنیم :

در اولین مرحله وارد پنل nic که دامنه داخل آن قرار دارد می شویم و از منو ها بر روی دامنه های من کلیک کنید :

 

در لیست دامنه بر روی دامنه مورد نظر کلیک کنید :

 

پس از کلیک صفحه زیر را مشاهده می کنید :

 

بر روی دکمه باز کردن انتقال  کلیک کنید .

کد انتقال ایجاد شده ، سپس آن را یاداشت کنید :

 

در مرحله بعدی برای صاحب امتیاز جدید یک پنل  باز کنید .

اگر میخواهید مراحل انتقال را تا پایان خود ادامه دهید ابتدا مبلغ 80000 ریال حساب کاربری خود را در ایرنیک شارژ نموده و  از منو ها انتقال دامنه را در پنل شناسه جدید انتخاب و اسم دامنه و کد انتقال را وارد نمایید تا درخواست انتقال دامنه ثبت گردد .

در صورتی که میخواهید انتقال دامنه شما توسط فراسان صورت پذیرد کافیست به سامانه پشتیبانی مراجعه و با ورود به بخش کاربری تیکتی به واحد  هاست و دامنه با موضوع  انتقال دامنه به همراه متن ذیل و  اسکن کارت ملی ( برای افراد حقیقی ) و برای افراد حقوقی اسکن روزنامه رسمی ) ارسال نمایید :

-----------------------------

با سلام و احترام ،

احتراماً اینجانب خانم/ آقای.......................................... . از آن شرکت محترم درخواست می گردد دامنه .............................. . با رمز و ایرانیک ..................................... . و کد انتقال ................................. . را به شناسه ایرانیک .................................. . به نام ...................................... . منتقل نمایید .

 

 

با تشکر

-----------------------------

* موارد خواسته شده در تیکت را وارد  نمایید .

پس از ثبت تیکت از صاحب امتیاز جدید بخواهید با مراجعه به سامانه پشتیبانی فراسان یک حساب کاربری جدید ایجاد و یک تیکت با عنوان   انتقال دامنه و متن ذیل را به همراه اسکن کارت ملی ( برای افراد حقیقی ) و یا روزنامه رسمی ثبت شرکت ( برای شرکتها ) به بخش هاست و دامنه ارسال نمایند :

-----------------------------

با سلام و احترام ،

احتراماً اینجانب خانم/ آقای/شرکت .......................................... . پیرو انتقال دامنه......................................... لطفا دامنه  را به شناسه ایرانیک .............................. . با رمز ورود ......................................... . منتقل نموده و نتیجه را اعلام فرمایید .

 

با تشکر

-----------------------------

حتماً به همراه تیکت ها اسکن کارت ملی برای افراد حقیقی و اسکن روزنامه رسمی ثبت شرکت برای شرکت ها پیوست گردد .

حساب کاربری صاحب امتیاز فعلی یا صاحب امتیاز جدید می بایست به تعرفه انتقال دامنه شارژ  گردد ( لیست تعرفه انتقال دامنه ) ( فقط یکی از حسابها )

 

در صورتی که کاربر فراسان نیستید با ایجاد حساب کاربری در سامانه پشتیبانی اقدام و مبلغ انتقال را در پنل صاحب امتیاز فعلی افزایش اعتبار دهید ( لیست تعرفه انتقال دامنه ) و نسبت به ارسال تیکت با عنوان " انتقال دامنه "را نموده و متن ذیل رابه همراه اسکن کارت ملی طرفین ( حقیقی ) و یا اگهی روزنامه ثبت شرکت ( حقوقی ) ارسال نمایید :

-----------------------------

با سلام و احترام ،

احتراماً اینجانب خانم/ آقای/شرکت .......................................... . از آن شرکت محترم درخواست می گردد دامنه .............................. . با رمزورود ایرانیک ..................................... . و کد انتقال ................................. . رابه  شناسه ایرانیک .................................. . با رمز ورود..................................... به نام ...................................... . منتقل نمایید .

 

 

با تشکر

-----------------------------

پس از ثبت تیکت یک ایمیل برای صاحب امتیاز فعلی دامنه با عنوان تأیید درخواست انتقال دامنه ارسال شده است :

 

آن را مطابق تصویر زیر باز نموده و تیکت بله ، قبول دارم! را زده و گزینه قبول را انتخاب کنید .

 

منتظر نتیجه بمانید در صورت ثبت با صفحه زیر روبرو می شوید:

 

پس از ثبت ایرنیک موضوع انتقال را بررسی کرده و اگر مدارکی نیاز باشد آن را اعلام می دارد .( در صورتی که هزینه انتقال دامنه را به فراسان پرداخت کرده باشید کلیه مراحل توسط کارشناسان فراسان طی میشوند )

و در صورتی که می خواهید مراحل را خودتان انجام دهید،  معمولا برای انتقال دامنه از صاحب امتیاز دامنه اسکن کارت ملی را با فرمی که پیوست کرده را درخواست نموده و شما پس از پر کردن فرم به همراه اسکن کارت ملی در آدرس ذیل آپلود نمایید .

 

برای کاربران حقوقی اسکن تعهد ارسال ( پیوستی ایمیل ایرنیک ) و امضاء و مهر شرکت و آگهی روزنامه ثبت شرکت رابه پیوست ارسال نمایید .

در صورت تأیید بودن مراحل دامنه پس از 24 تا 48 ساعت به حساب امتیاز جدید منتقل می گردد .

 

*  در صورتی که در رابطه با آموزش سوالی دارید می توانید آن را به بخش هاست و دامنه فراسان تیکت نمایید .


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت