ساخت ایمیل پرینت

  • 6

جهت ساخت ایمیل در صورتی که شما به کنترل پنل هاستتان دسترسی ندارید به بخش پشتیبانی وارد شوید .

( در صورتی که رمز و نام کاربری ورود به پشتیبانی را ندارید و یا فراموش کرده اید اینجا کلیک کنید )    

پس از ورود به سامانه پشتیبانی بر روی ارسال تیکت کلیک کنید :

 

سپس از بخش های نمایش داده شده بخش پشتیبانی هاست ودامنه را انتخاب کنید . و در موضوع عبارت "درخواست اکانت جدید ایمیل" نموده و مانند فرم ذیل درخواست خود را ارسال نمایید :
--------------------------------------------------------------------------

با سلام و احترام ،

احتراما اینجانب خانم/ آقای...................... از آن شرکت محترم درخواست می گردد در خصوص  ساخت اکانت ایمیل به نشانی  ........................... و ارسال مشخصات آن همکاری لازم صورت پذیرد.

 

 

با تشکر

 

--------------------------------------------------------------------------

 

در بخش های خالی گذاشته بخش اول نام و نام خانوادگی شخص درخواست کننده ، بخش دوم نام اکانتی که نیاز به ساخت آن دارید را درج کنید .

به طور مثال :

 

پس از ثبت درخواست شما در اولین فرصت همکاران ما در فراسان ایمیل جدید را ساخته و در داخل تیکت مشخصات آن را ارسال می نمایند .

در صورتی که دسترسی به هاست خود دارید کافیست به کنترل پنل هاست خود بروید و گزینه Email Accounts را انتخاب کنید :

 

در اینجا ما میخواهیم یک ایمیل به نام test@domain.com بسازیم . پس از ورود از بخش Add Account در فیلد Email نام ایمیل را test  را وارد می کنیم و در بخش Domain  اگر چند دامنه بر روی هاست داریم دامنه مورد نظر را انتخاب می کنیم :

 

در فیلد  های Password و Password Again رمز ورود به اکانت ایمیل را درج می کنیم . برای اینکه یک رمز با امنیت بالا انتخاب کنیم می توانیم بر روی دکمه Password Generator کلیک کنیم :

 

برای انتخاب رمز تولید شده تیک I have copied this password in a safe place. را انتخاب می کنیم . سپس رمز تولید شده یاداشت می کنیم و دکمه Use Password را می زنیم .

در ادامه در بخش Mailbox Quota می توانیم فضای اکانت ایمیل را تعیین کنیم . دو گزینه وجود دارد گزینه اول می توانیم به مگابایت حجم اکانت ایمیل را تعیین کنیم و در گزینه دوم می توانیم حجم اکانت ایمیل را نامحدود در نظر بگیریم .

پس از انجام تنظیمات فضا کافیست بر روی دکمه Create Account کلیک کنیم :

 

 

پس از ساخت در مرورگر می توانید با آدرس http://domain:2095 وارد اکانت ایمیل خود شوید . به جای domain آدرس سایت را درج کنید.

 

*  در صورتی که در رابطه با آموزش بالا سوالی دارید می توانید آن را به بخش هاست و دامنه فراسان تیکت نمایید . 


آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

« برگشت